۸ اشتباه رژ لب زدن

رنگ نامناسب

اگر لب‌های نازکی دارین، باید از رنگ های روشن استفاده کنین تا لب‌هاتون نازک‌تر دیده نشه! اما اگه لب‌هاتون نازک نیست میتونین از رژ لب‌های تیره‌تر استفاده کنید.

عدم استفاده از پرایمر

استفاده از پرایمر قبل از رژلب زدن خیلی مهمه. اما خیلی از خانم‌ها اینو فراموش میکنن. پرایمر باعث یک لایه صاف روی لب میشه و نمیذاره رژلب پخش شه. بهتره قبل از رژلب زدن از بالم لب یا پرایمر استفاده کنین.

شروع از قسمت نامناسب

یکی دیگه از اشتباهات رژلب زدن، شروع از قسمت نامناسبه. بهترین نقطه برای شروع رژلب زدن، وسط لبهاست. این باعث میشه که رژلب به طور یکنواخت و ماهرانه‌ای زده شه.

استفاده زیاد از برق لب

استفاده بیش از حد برق لب، زیبایی طبیعی لب رو از بین می‌بره. اگه میخواین از برق لب استفاده کنید کمی از برق لب رو وسط لب بزنید و به اطراف پخش کنید.

عدم لایه برداری

شما اگر از لب‌هاتون به درستی مراقبت نکنین، به راحتی خشک میشه و رژلب، روی لب خشک و پوسته پوسته جلوه ی زیبایی نداره. برای جلوگیری از خشک شدن لب، به طور مرتب از مرطوب کننده های لب استفاده کنید.

تثبیت نکردن رژلب

اگر رژلببتون رو تثبیت نکنید خیلی زود پاک میشه. برای تثبیت کردن رژلب یک دستمال کاغذی رو روی لبتون قرار بدین و رنگ اضافی رژلب رو بگیرید.

عدم استفاده از خط لب

خط لب جلوی پخش شدن رژلب رو می‌گیره. رنگ خط لب هم خیلی مهمه. معمولا رنگ خط لب باید نزدیک به رنگ رژلب و یک درجه تیره تر از رنگ رژلبتون باشه.

سالن زیبایی فرشتگان
سالن زیبایی فرشتگان
مقالات: 6

یک نظر

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *